۶ دلیل برای ثبت‌نام در سیستم همکاری در فروش کتاب بوکیاتو

فروشگاه کتاب بوکیاتو: در این مطلب قصد داریم ۶ دلیل جذاب برای مشارکت در سیستم همکاری در فروش کتاب بوکیاتو را به شما معرفی کنیم.


۱.  کسب درآمد بدون صرف زمان

برخلاف کارهای رایج برای ایجاد درآمد، که مستلزم آن است که شما هر روزه در محل کار خود حضور داشته باشید، در این مسیر شغلی می‌توانید حتی زمانی که در خواب به سر می‌برید، درآمدزایی داشته باشید. برای این کار فقط کافی است در ابتدا با اختصاص دادن زمانی مناسب برای ایجاد یک پلت‌فرم بازاریابی، کمی وقت صرف کنید. با این کار شما می‌توانید با خرید مشتریان، تا مدتها درآمدزایی داشته باشید حتی زمانی که به سایر فعالیت های روزانه خود می‌پردازید.

۲. عدم نیاز به پاسخگویی به مشتری

بر خلاف خرده‌ فروشان و شرکت‌های تولیدی و خدماتی که در معاملات خود با مشتری سر و کار دارند و باید در هنگام خرید و بعد از آن رضایت مشتری را جلب کنند، بازاریاب ملزم به ایجاد ارتباط با خریدار نیست و فقط ارتباط مشتری با فروشنده را ممکن می‌سازد و هیچ گونه مسولیتی بعد از انجام خرید، متوجه او نیست.

۳. امکان انجام کار در خانه

اگر شما از جمله آدم‌هایی هستید که از رفتن به سر کار متنفرید، این یک فرصت شغلی مناسب برای شماست. چرا که به راحتی می‌توانید با ایجاد کمپین و فروش یک محصول تولیدی حتی در خانه خود، درآمد کسب کنید.

چرا در سیستم همکاری در فروش کتاب بوکیاتو ثبت نام کنیم
۴. صرفه جویی در هزینه‌ها

اکثر کسب‌ و کارها نیازمند یک سرمایه‌ گذاری اولیه هستند که این سرمایه تا زمان رسیدن به درآمد زایی و ورود جریانات نقدی به شرکت باید بلوکه شود. فرایند سیستم همکاری در فروش با کمترین میزان سرمایه‌ گذاری و کمترین دردسر صورت می‌گیرد و در واقع به هیچ سرمایه و تامین مالی نیازمند نیست و شروع آن نسبتا آسان است.

۵. انعطاف‌پذیری و سهولت آنجام آن

از آنجایی که شما یک فریلنسر هستید، اساسا در تعیین و رسیدن به اهداف خود، آزادی عمل در اختیار داشته و مسیری را انتخاب می‌کنید که به آن تمایل دارید. مانند انتخاب محصول مورد علاقه و یا حتی تعیین ساعات کاری خود. راحت بودن این شغل به این معنی است که سبدی از محصولات را می‌توانید تشکیل دهید که فکر می‌کنید کار کردن با آن شرکت‌ها برای شما خوشایند و آسان باشد و در عین حال از تمام قید و بندهای شرکت در امان هستید.

۶. پاداش بر اساس عملکرد

در مشاغل دیگر با انجام 80 ساعت کاری در هفته می‌توانید همین میزان درآمد را کسب کنید که در این سیستم به‌دست می‌آورید. در این حرفه شما بر اساس عملکرد خود و کاری که انجام داده‌اید دستمزد دریافت می‌کنید. در نتیجه بازبینی مهارت‌ها و تجدید نظر در ساختار رویه‌های کاری‌تان به معنی بهبود مستقیم درآمد شماست.

حالا وقتشه!

الان اگه برای کسب درآمد بینهایت در فروشگاه bookiato آماده‌ای روی لینک ثبت نام بازاریابان کلیک کن و ۵۰۰۰ تومان اعتبار هدیه کسب کن و از همین الان کارتو شروع کن.

ثبت نام بازاریاب در سیستم همکاری در فروش کتاب بوکیاتو

منبع: مدیروب