مجله بوکیاتو: مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تغییر سیاست ها و رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی باعث افزایش جذب بی سابقه دانشجو در سال تحصیلی جدید شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، سید مجید موسوی در مراسم شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با اشاره به حضور میلیونی افراد در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: این حضور حاکی از وحدت بی بدیل مسلمانان و شیعیان است و توسل به امام حسین (ع) باعث پیشبرد اهداف و تعالی نظام اسلامی می شود.

وی با تأکید بر افزایش جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: جلب اعتماد مردم، توجه به مسئله پوشش، عفاف، حجاب و حفظ شأن دانشجو از اصلی ترین دلایل این امر است.

موسوی تصریح کرد: در سال های اخیر در چینش اساتید و جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه بیش از پیش دقت شده و مجموع این تغییر رویکردها رغبت خانواده ها را برای حضور فرزندانشان در این مجموعه فرهنگی و آموزشی چندین برابر کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی عهده دار تربیت ۴۰ درصد از دانشجویان کل کشور است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه با دارا بودن امکانات آزمایشگاهی و سالن های متعدد، در مقایسه با سایر مراکز و مؤسسات، بی رقیب است.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: رئیس دانشگاه با تغییر سیاست ها و رویکردها فرصت مناسبی ایجاد کرده تا دانشگاه آزاد در تراز انقلاب اسلامی قرار گیرد.

وی تأکید کرد: دانشگاه در کنار تمام خوبی ها و فرصت هایی که ایجاد می کند، مخاطراتی نیز دارد که با برنامه ریزی های عوامل دانشگاه و همراهی اولیای دانشجویان این ناهمواری ها رفع و موانع مرتفع می شود.

موسوی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در آن سوی مرزها از فعالیت های شیطانی خود عقب نشینی نکرده و برای تهدید و به دام انداختن دانشجویان که مهم ترین سرمایه کشور هستند، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

وی با بیان اینکه امروز تمام موفقیت ها و پیروزی های خود را مرهون خون شهدا می دانیم، گفت: حججی ها، باکری ها و چمران ها در قلب این دانشگاه ها تربیت و در راستای حفظ و تداوم راه انقلاب گام بر برداشته بودند.

منبع: مهرنیوز

لطفا به این تجربه امتیاز دهید
آغاز پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه پیام نور از ۲۹ دی
پیشنهاد مطلب