به گزارش بوکیاتو به نقل از GSMarena، به نظر می رسد شرکت Apple به دنبال کاهش هزینه تولیدات آتی خود است؛ دستگاه هایی مانند آیفون های جدید، آیپد و مک بوک. منابع نزدیک به خبرگزاری دیجی تایمز اخیراً فاش کرده‌اند که زنجیره تامین کنندگان تایوانی اپل، از این پس مجبور به رقابت با رقبای نوظهور چینی خواهند بود که همان سرویس ها و مدل های مدیریت محصول را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر ارائه می دهند.


گفته می شود هم اکنون کمپانی تایوانی Simpo Technology که به تولید ماژول باتری می پردازد، دیگر با اپل همکاری نمی کند و در عوض به تامین باتری برای کمپانی های تولید کننده دوچرخه های الکتریکی می پردازد. بنابراین تولید باتری آیفون ها و دیگر iDiviceهای آینده، برعهده دو کمپانی Desay Battery Technology و Sunwoda Electronic خواهد بود.

نمایشگرهای جدید الجی برای آیفون بعدی
پیشنهاد مطلب

شرکت تایوانی Catcher Technology که به تولید شاسی فلزی می پردازد هم کمپانی دیگری است که با از دست دادن اپل به عنوان یکی از مشتریان مهم خود، به دنبال قراردادهای تازه می گردد. اهالی کوپرتینو تصمیم گرفته‌اند برای تولید شاسی به Everwin Presicion Technology روی بیاورند؛ با این وجود که تولید کننده چینی، در رویه های خود به اندازه همتای قبلی زبردست نیست.

گوشی جدید LG V40 با ۳ دوربین
پیشنهاد مطلب

کاهش هزینه های تولید به احتمال فراوان با هدف قیمت گذاری بهتر دیوایس های آینده صورت می گیرد. اپل در حال حاضر برای معرفی سه آیفون جدید در ماه سپتامبر آماده می شود و حتی با اینکه بسیار بعید به نظر می رسد مدل ارتقا یافته آیفون X قیمتی کمتر از ۹۹۹ دلار داشته باشد، اما احتمال دارد که با هیچ افزایش قیمتی نیز روبرو نشود. ناگفته نماند که Apple قبلاً ورژنی اقتصادی از iPad را در اوایل سال ۲۰۱۸ معرفی کرده و در گزارش ها آمده که باید منتظر یک مک بوک Air اقتصادی نیز باشیم.

منبع: GSMArena

[adinserter name=”in post”]

۵/۵ - (۱ امتیاز)