یادگیری زبان انگلیسی، نیازمند یک روش همه جانبه و منسجم است که علاوه بر دارا بودن استاندارد‌های بالای علمی و آموزشی، کاملا منطبق با اصول انگیزشی و روانشناشی یادگیری نیز باشد تا زبان آموز را در طول دوره یادگیری علاقمند و فعال نگه دارد.

DO IT یک دوره آموزشی کامل و کاربردی از مبتدی تا پیشرفته است. در این دوره، روش آموزشی شفاف و جذابی برای زبان آموزان طراحی شده است که منطبق با نیازها و توانایی‌های زبان آموز او را تا رسیدن به هدف کاملا برانگیخته و علاقمند به یادگیری نگه می‌دارد. همچنین در این دوره با کمک متدهای روانشناسی یادگیری و ابزارهای انگیزشی موجود در دوره، زبان آموزان نسبت به یادگیری زبان کاملا متعهد و مطمئن می‌شوند.

دوره آموزش زبان انگلیسی Doit انتشارات جی ۵

«دوره آموزش زبان انگلیسی Doit انتشارات جی۵» محتوای سرفصل‌هایی با موضوعات شخصی، خانوادگی و اجتماعی است که آموزش زبان را برای داوطلبان جذاب و کاربردی می‌کند و آن‌ها را در جریان یادگیری علاقه‌مند نگه می‌دارد. به این ترتیب که این سرفصل‌ها بازتابی از علایق زبان آموزان و نیازهای آموزشی آنهاست و این به زبان آموزان این اطمینان را می‌دهد که همیشه در مورد هر موضوعی حرفی برای گفتن دارند.

منابع آموزشی دوره DOIT به این شرح است:

در این دوره همه جانبه زبان انگلیسی، هرآنچه که زبان آموز برای تسلط بر چهار مهارت زبان انگلیسی نیاز دارد، پیش‌بینی شده است و شامل کتاب‌هایی براساس منابع روز دنیا، فیلم های آموزشی متناسب با هر درس، فایل های صوتی و تمرین های شنیداری متعدد، کتاب‌های داستان جذاب به همراه سی دی تصویری آن است.

فکر افزار جی۵ و جی‌برگ‌های تخصصی، ابزار‌های انگیزشی و تقویت اراده، برنامه‌ریزی، پشتیبانی و گواهینامه پایان دوره از ویژگی‌های این دوره است. تیم پشتیبانی تخصصی جی۵، متناسب با نیاز و وقت هر زبان آموز، برنامه‌ریزی مطالعاتی شخصی را به هر نفرمی‌دهد و زبان آموز متناسب با سطح خود به عضویت گروه‌های تعاملی پشتیبانی در می‌آید و به اتفاق هم گروه‌ها و پشتیبانان خود، گام به گام به تسلط به زبان نزدیک‌تر می‌شود و در طول دوره در آزمون‌های آنلاین متعدد شرکت کرده و در نهایت گواهینامه پایان دوره خود را دریافت می‌نماید.

این پکیج، ترم اول از دوره ی شش سطحی (مقدماتی تا پیشرفته) است.

محتوای آموزشی

زبان آموزان برای با انگیزه ماندن نیاز دارند، بدانند چه چیزی را یاد می‌گیرند؟ چرا یاد می‌گیرند؟ و چطور می‌توانند در هر موقعیتی به صورت کاربردی از آن استفاده کنند؟ DOIT این نیاز شما را پاسخ می‌گوید. بدین صورت که شروع هر درس در یک موقعیت شفاف، عینی و کاربردی است.

بهترین کتاب لغت زبان برای کنکور ۹۸
پیشنهاد مطلب

این دوره آموزشی با سرفصل هایی با موضوعات شخصی، خانوادگی، اجتماعی و …. آموزش زبان را برای داوطلبان جذاب و به ادامه مسیر یادگیری علاقمند می‌کند. DOIT همراه با ابزارهای فکری و انگیزشی موثر است، که زبان آموزان را در طول دوره، پرانرژی و متعهد نگه می‌دارد.

به‌طور خلاصه می‌توان گفت این دوره، نگاه همه‌جانبه و کاربردی به یادگیری زبان دارد و برای همه‌ی نیازهای زبان‌آموز راه حل ویژه‌ای دارد. به طوری که زبان‌آموز با آموزشی جذاب، کاربردی و حمایت تیم پشتیبانی به نتایج قابل‌توجه و درخشانی می‌رسد.

در هر ترم از این دوره، سه کتاب کاملا خودآموز موجود است که، منطبق با آخرین منابع روز آموزش زبان،کاملا چهار مهارتی، موضوع محور و همراه با تمرین های جذاب و کاربردی، تالیف شده‌اند.

همچنین در این دوره متناسب با هر درس، فایل‌های صوتی متعدد برای تقویت مهارت شنیداری (listening) و فیلم‌های آموزشی با موضوعات کاربردی برای تقویت هر چه بیشتر مکالمه وجود دارد و نیز کتاب داستانی به همراه سی‌دی متناسب با هر ترم در این دوره در نظر گرفته شده است تا مهارت خواندن (Reading) و مهارت شنیداری (Listening) هرچه بیشتر تقویت شود. در هر ترم حدود ۱۲۰۰ جی برگ، که همان لقمه‌های یادگیری هستند، موجود است.

این جی برگ‌ها در برگیرنده تمامی نکاتیست که زبان‌آموز نیاز دارد تا بتواند در زمان یادگیری آن‌ها را وارد جعبه جی۵ کند و برای همیشه و بدون فراموشی، به خاطر بسپاردشان.

 

فکر افزار جی۵ و یادگیری بدون فراموشی

جی۵ یک فکرافزار کمک آمورشی است که مشکل فراگیر، فراموشی زبان را برای همیشه حل می‌کند. با روشی جذاب، ساده و علمی برای همیشه مطالب را به حافظه بلند مدت فرد انتقال می‌دهد. بزرگ‌ترین ضعف یادگیری سنتی، ندانستن تعداد تکرارها و زمان آنهاست، نظم دادن به این تکرارها و زمان آن‌ها بر اساس منحنی فراموشی ذهن مهمترین مزیت جی۵ است.

این برنامه‌ریزی خودکار تکرارها و جلوگیری از تکرارهای اضافی موجب صرفه‌جویی در زمان و افزایش سرعت مطالعه می‌شود، همچنین سیستم بازی گونه مبتنی بر پاداش و جریمه جی۵ می تواند تا حد زیادی برای زبان آموزان جذاب باشد.

پشتیبانی، آزمون، مدرک

تحقیقات نشان داده است که وقتی ما به سازمان و گروهی قول و تعهدی را می دهیم به انجام آن وفادارتر هستیم در همین راستا سیستم پشتیبانی تعاملی و انگیزشی دوره DOIT، زبان آموز را تا انتهای دوره آموزشی، همراهی می‌کند.

یادگیری زبان انگلیسی با دیدن فیلم زبان اصلی
پیشنهاد مطلب

در راستای این پشتیبانی زبان‌آموز توسط تیم پشتیبانی به عضویت گروه‌های تلگرامی ویژه‌ای در می‌آید و به‌صورت آنلاین و مستمر با هم گروهی‌ها و پشتیبانان خود در جهت حفظ استمرار یادگیری زبان و افزایش انگیزه و تعهد به مطالعه تا انتهای مسیر در ارتباط است.

تیم پشتیبانی متناسب با نیاز و فرصت زمانی هر زبان‌آموز، میزان مطالعه روزانه او را طراحی و برنامه‌ریزی می‌کند. در طول دوره برای سنجش پیشرفت زبان تعدادی آزمون دوره‌ای طراحی شده است و در پایان هر ترم و پس از موفقیت در آزمون پایان ترم، مدرک او صادر می‌شود.

انطباق با استادارد بین المللی یادگیری زبان (CEFR)

با CEFR ما به یک مقیاس جهانی جهت سنجش توانایی های زبانی دست پیدا می‌کنیم که نقطه شروعی استاندارد و بین المللیست. CEFR در آموزش و یادگیری زبان بسیار با اهمیت است، چرا که تاثیر آن فراتر از این است که سطح زبان یادگیرنده‌ها را توصیف کند. این یک رویکرد خاص در یادگیری زبان است که بر پایه میزان توانایی فرد در برقراری ارتباطی موثر است و توصیه می‌شود، در آموزش زبان، این رویکرد مورد استفاده و پشتیبانی قرار گیرد.

با توجه به تاکید CEFR بر مهارت‌های ارتباطی در یادگیری زبان، رویکرد آموزشی DOIT بر اساس افزایش توانایی‌های زبان آموز در برقراری ارتباطی موثر و عمیق است.

در دوره DOIT دستیابی به این توانایی‌ها بر اساس منابع روز دنیا، اصول علمی و تمرین‌های کاربردی است و زبان آموز را گام‌به‌گام به جلو سوق می‌دهد، تا از سطح مبتدی به سطح پیشرفته برسد و برای آزمون‌های بین‌المللی آماده و موفق باشد.

نظرات خریداران این پکیج آموزشی

امیرحسین: از هر نظر برای سطح مقدماتی عالیه و علاوه بر آموزش زبان روی مبحث مشخص کردن انگیزه یادگیری و تداوم مطالعه تاکید زیاد داره؛همچنین با توجه به روش های بکار برده شده در کتاب تیله های من خواه ناخواه عمل شرطی سازی در ذهن صورت میگیره و همین باعث تداوم یادگیری موثر زبان میشه…در خصوص جعبه جی ۵ هم که جای نقدی باقی نمی مونه… پیشنهاد میکنم برای کسانی ک قصد یادگیری زبانرو دارن حتما استفاده کنن مطمئنا پشیمون نمیشن.

نقاط قوت

  • روش یادگیری فوق العاده
  • درس نامه های کوتاه و روزانه
  • یادگیری کاربردی
  • پشتیبانی فوق العاده

کاربر: پشتیبان خوبی داره

امیرحسام: بسته آموزشی کاملی که برای شروع یادگیری زبان مناسب است . خرید این بسته آموزشی رو توصیه میکنم.

نقاط قوت

  • روند آموزشی منسجم
  • آموزش آسان و کامل

سعید: میتونید برا شروع و یادگرفتن اصولی غیرحضوری ازاین محصول استفاده کنید کنار تلاش و موارددیگر
پشتیبانی داره و درکل شگفت انگیز خوبه‌ بخرید

رویا: واقعا مجموعه کاربردی و عالی ای هست

محمدرضا: من بین این بسته اموزشی و یه بسته دیگه شک داشتم و با توجه به کامنت دیگران این بسته رو خریداری کردم . هنوز شروع به یادگیری نکردم اما تا همین جا که پشتیبانی خوبی داشت و جواب میدادند

نقاط قوت

  • قابلیت حرف زدن در کلاس های آنلاین
  • برنامه تمرینی خوب و با یادگیری مناسب
  • مثل کلاس زبان ترم به ترم هست و همه ی تمربن ها رو داره
  • پشتیبانی عالی داره
کاربر: اول از خریدش مطمئن نبودم ولی نظرات رو خوندم و اعتماد کردم
خیلی راضیم از اعتمادم. پیگیری خیلی خوبی دارن. توی کلاس آنلاین که شرکت کنید کاملا استرس صحبت کردن که اکثرا این مشکل رو داریم، از بین میره

سید محمد: ضمن تشکر از گروه محترم ملکی جی ۵
به اطلاع دوستان میرسانم با توجه به زمان محدود و شرایط پیش روی بسیاری از علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی استفاده از این بسته آموزشی به دلایل زیر بهترین گزینه میباشد:
عدم محدودیت زمانی برای انجام تمرینات
پاسخگویی بسیار مناسب اساتید
استفاده از روش های جدید آموزش زبان
اقتصادی بودن استفاده از این بسته آموزش زبان
جذاب بودن مطالب آموزشی
نرم افزار بسیار کاربردی بسته اموزشی که تکمیل کننده است

آزاده: با سلام
من این بسته را در دیجی کالا دیدم و خریداری کردم
الان ترم e3هستم و بقیه بسته ها را از خود سایت جی ۵ خریداری کردم
به نظرم اگر کسی علاقه به یادگیری زبان داره و نمیتونه حضوری به کلاس برود می تونید به صورت غیر حضوری با مجموعه پیش برود .البته مطالعه مستمر در یادگیری زبان حرف اول را می زند

نقاط قوت

  • درس نامه ها در اپلیکیشن هر روز اضافه میشود که اکثرا در هر درس نامه ، توضیحات استاد هست
  • کلاسهای انلاین هر یونیت درسی به صورت گروهی
  • بررسی تمرینهای انجام شده توسط مربی
  • داشتن گروه اموزشی
  • داشتن مربی که پیگیر وضعیت مطالعه شما هستند

اگر شما هم دوست دارید از این بسته آموزشی استفاده کنید حتما روی دکمه زیر کلیک کنید و اون رو با تخفیف ویژه سفارش بدین:

آشنایی با ۵ کالج برتر آموزش زبان انگلیسی در مالزی
پیشنهاد مطلب

توضیحات بیشتر و خرید

۵/۵ - (۱ امتیاز)