شکی نیست که سامسونگ قصد دارد تا به پیشرفت پلت فرم پیشرفته Bixby خود ادامه دهد، به ویژه که بیشتر شرکت های رقیت در تلاش هستند تا مشتریان خود را با سیستم عامل‌های هوش مصنوعی‌شان به مشتریان تحمیل کنند. در ماه فوریه، مدیرعامل سامسونگ تایید کرد نسخه بعدی Bixby در کنار دومین پرچم‌دار این شرکت کره‌ای در سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد.


امروز، Gray G. Lee، رئیس مرکز AI تحت تحقیقات سامسونگ گفت که گوشی هوشمند پرچم‌دار آینده این شرکتش، یعنی Galaxy Note 9 یک نسخه بهبود یافته از Bixby را ارائه خواهد کرد.
وی ادامه داد که Bixby 2.0 ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند فرآیندهای زبان طبیعی را بهبود می‌بخشد؛ قابلیت مقاومت در برابر نویز و زمان پاسخ سریعتر از تغییرات این نسخه خواهند بود.
انتظار می رود سامسونگ به منظور ارتقاء Bixby به همان اندازه و به همان سرعتی که ممکن است، نیروی کار متخصص در AI را تا ۱۰۰۰ گسترش دهد.
انتظار میرود Galaxy Note 9 سامسونگ در اواخر ماه اوت رونمایی شود، اما ممکن است این فبلت تا سپتامبر وارد بازار نشود. این پرچم‌دار مطمئنا در نمایشگاه IFA 2018 که بین ۹ تا ۱۴ شهریور ۹۷ برگزار خواهد شد، نمایش داده خواهد شد.

چرا گوشی آیفون XR خیلی محبوب است؟
پیشنهاد مطلب

سرویس Bixby سامسونگ چیست؟

این سرویس دقیقا شبیه به Google Assistant و Amazon Alexa است با این تفاوت که به صدای شما گوشی می‌دهد و خیلی زود راه‌حل را پیدا می‌کند. Bixby آگاهی کاملی به شرایط دارد یعنی اگر کامل هم منظورتان را بیان نکنید باز هم متوجه موقعیت شما می‌شود و هدفتان را انجام می‌دهد. در گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس دکمه مخصوص Bixby سمت چپ بدنه گوشی قرار گرفته است. با فشار دادن این دکمه Bixby باز می‌شود.
Bixby عملکردهای متنوعی انجام می‌دهد که همگی به دوربین گوشی وابسته هستند. می‌توانید از این سیستم در مورد مکان اجسام بپرسید و یا اپلیکیشن دوربین را باز کنید و بعد دکمه Bixby Vision را بزنید. این قابلیت واقعا جالب است ولی قبلا در اپلکیشن‌های مختلفی دیده شده بود. سپس این سیستم هر چیزی که دوربین آن را نشانه گرفته شناشایی می‌کند و گزینه‌هایی در اختیار شما قرار می‌دهد. مثلا اگر شی مورد نظر عکس باشد و یا مکان و نوشته‌ای باشد با توجه به همان هدف گزینه‌های مختلفی را نمایش می‌دهد.

Bixby چه کارهایی انجام می دهد؟

 کنترل یکی از اهداف اصلی طراحی این سیستم کنار آمدن با دستگاه‌های هوشمند است. سامسونگ در این مورد توضیح داده که در حال حاضر دستگاه‌های هوشمند خیلی پیچیده شده‌اند و سیستم هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند درگیر تنظیمات آنها نشوید.

Bixby Vision چیست؟

عملکردهای متنوعی انجام می‌دهد که همگی به دوربین گوشی وابسته هستند. می توانید از این سیستم در مورد مکان اجسام بپرسید و یا اپلیکیشن دوربین را باز کنید و بعد دکمه ی Bixby Vision را بزنید. این قابلیت واقعا جالب است ولی قبلا در اپلکیشن های مختلفی دیده شده بود. سپس این سیستم هر چیزی که دوربین آن را نشانه گرفته شناشایی می کند و گزینه هایی در اختیار شما قرار می دهد. مثلا اگر شی مورد نظر عکس باشد و یا مکان و نوشته ای باشد با توجه به همان هدف گزینه های مختلفی نمایش می دهد.

منبع:  Korea Herald و ITech24

کانال سروش مارکت کتاب بوکیاتو:       کانال سروش بوکیاتو
پیج اینستاگرامی بازارچه کتاب بوکیاتو:   
[adinserter name=”adment-468″]

لطفا به این تجربه امتیاز دهید