[hvp-video url=”http://g1.asset.aparat.com/flv_video_new/3616/8fdd576fae277975f0abf9d7d801858b10845708-240p.apt” adtagurl=”https://api.tapsell.ir/v2/pre-roll/5b1f8aa9ce9f6d0001d1d9c6/vast?secretKey=gjsebafsrbjjtgstslnqjrenpqhbctsshflqdkllefmkeljrasjljlojlqsesrggrdtiiq” poster=”https://static.cdn.asset.aparat.com/avt/10845708-8865-5__7067.jpg” controls=”true” autoplay=”true” loop=”false” muted=”false” ytcontrol=”false” class=”video-js vjs-default-skin vjs-16-9″][/hvp-video]

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی دیروز در گفتگو با خبر ۱۸ و ۳۰ شبکه سه وضعیت تیم ملی کشورمون در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را پیش بینی کرد. 


متن مصاحبه جواد نکونام با خبر ورشی شبکه سه را در ادامه می خوانیم:

بزرگترین رویداد ورزشی در جهان است قطعا تیم هایی که میان و حضور پیدا می کنند در جام جهانی لیاقت و شایستگی داشتند و کار سختی بوده که به این مرحله رسیدند.
دو بار پشت سرهم داریم میریم جام جهانی، من اگه بخوام واقعیت رو خدمت شما و مردم عزیزمون بگم ما سال ۲۰۱۴ واقعا تیم ملی مون، تیم ملی نبود که بخاد صعود کنه به جام جهانی و اون تیم با تیم بودن و فداکاری مردم فکر میکنم بازیکن ها، مربی ها و فدراسیون فوتبال به جام جهانی رفت.
این دوره واقعا تیم قویتره و شرایطش خیلی بهتره و امیدوارم نتایج خیلی خوبی هم بگیرند. بازیکنان با کیفیتی داریم، مخصوصا خط جلوی تیم مون و ترکیب تیم رو باید احترام گذاشت به نظر سرمربی تیم.

VAR، سیستم ویدیو چک فوتبال چیست؟
پیشنهاد مطلب

تمام بازی هایی که تو تیم ملی بازی کردم، همه رو دوست دارم ولی هرکدوم رو به یک شکلی. تو دوره هایی که ما نبودیم بازی ایران و آمریکا فکر میکنم بازی خاطره انگیزی بوده واسه مردم کشورمون و خود من.
بازیکنان الان فقط منتظر شروع
جام جهانی هستند و من خودم در این وضعیت قرار داشتم و لحظه شماری می کردم برای شروع جام جهانی توی پیش بینی قرعه کشیم هم دوست داشتم مراکش و اسپانیا باشند که بودند به هر حال پرتغال. فکر میکنم پرتغال بودن توی گروه مون یک مقدار شرایط رو واسمون بهتر بکنه بخاطر اینکه سرمربی تیم مون واسه کشور پرتغال هست و میتونه یک شناخت خیلی خوبی داشته باشه.
قدر لباس تیم ملی کشورمون رو باید بدونن این پرچمی که ما به احترامش وایمیسم و سرود میخونیم یادمون باشه که ۸۰ میلیون ایرانی پشت شون هستش و دارند حمایتشون می کنند و بازیشون رو می بینند. تمام تلاش شون رو انجام بدن و تمام توانشون رو تو بازی بذارند که ایشالله بتونند موفق بشن و باعث سربلندی کشورمون بشن.

/انتهای مطلب

منبع: اخبار ورزشی شبکه ۳

[adinserter name=”adment-468″]
لطفا به این تجربه امتیاز دهید