مجله بوکیاتو: همکاری در فروش (Affiliate Marketing) که به آن فروش واسطه ای و فروش وابسته هم می گویند به شریک شدن در سود فروش محصول یا خدمتی گفته می شود. در این مطلب از مجله بوکیاتو می خواهیم به شما آموزش دهیم چگونه می توانید از سیستم همکاری در فروش بوکیاتو درآمد میلیونی داشته باشید؟


همکاری در فروش یا Affiliate Marketing چیست؟

به همکاری در فروش، بازاریابی پورسانتی هم گفته می شود یعنی در این سیستم پای محصولات و خدماتی در میان است که توسط افرادی به عنوان بازاریاب فروخته می شوند و به عنوان پورسانت درصدی از سود فروش آن محصول یا خدمات به آنها تعلق می گیرد.
در سیستم همکاری در فروش درصد همکاری ها مشخص شده است و به ازای فروش هر محصول یا خدماتی پورسانت تعیین شده به حساب بازاریاب مورد نظر واریز می شود.

بازارچه کتاب بوکیاتو هم قابلیت همکاری در فروش محصولات را در خود فعال کرده است تا همه علاقه‌مندان به کسب درآمد اینترنتی بتوانند در سود ما شریک شوند. در سیستم همکاری در فروش کتاب بوکیاتو پس از ثبت نام یک پنل در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید لینک های بازاریابی خود را بردارید و در هر جایی منتشر کنید. تبریک! درآمد شما آغاز شد.
اما در ادامه می خواهیم روش هایی را به شما توضیح دهیم تا بیشترین سود را از فروش محصولات بوکیاتو داشته باشید.

چگونه از بوکیاتو کسب درآمد بالا داشته باشیم؟

هر کسی برای کسب درآمد از طریق همکاری در فروش بوکیاتو نیازمند یک وبسایت، وبلاگ، یک صفحه شخصی یا یک کانال مجازی است. اگر می خواهید با همکاری در فروش کسب درآمد میلیونی و ثابتی در ماه داشته باشید باید محتواهای خوبی تولید کنید.
محصولات پرطرفدار را انتخاب کنید سپس محتواهای توصیفی یا مرتبط با آن محصول تولید کنید و سپس لینک بازاریابی خود را در محتوا قرار دهید.
نکته مهم در این است که محتوایی که تولید می کنید باید کامل و جامع باشد به طوری که بتواند رتبه خوبی در نتایج جست و جوی گوگل دریافت کند. همچنین عناوین مقالات هم باید جذاب و ترغیب کنند باشد.
در این صورت می توانید ترافیک فوق العاده‌ای را به وب سایت خود جذب کنید و پیشنهاد خرید محصولاتی که از قبل تعیین کرده‌اید را به مخاطبان خود بدهید.

انتخاب رشته پایه نهم - بخش دوم
پیشنهاد مطلب

بهترین ابزارهای تبلیغاتی رایگان برای بازاریابی

در ادامه بهترین ابزارهای تبلیغاتی رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

سایت‌های آگهی رایگان

با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید سایت های بسیاری را پیدا کنید که می توانید بصورت رایگان محصولات را تبلیغ کنید و لینک بازاریابی خود را نیز در آن قرار دهید. مثلا

  • سایت ایستگاه با نشانی https://www.istgah.com
  •  اپلیکیشن دیوار
  • اپلیکیشن شیپور
  • یا عبارت ثبت آگهی رایگان را در گوگل جستجو کنید.

گذاشتن نمونه کتاب‌ها در وبسایت یا کانال

یکی از بهترین روش های فروش در سیستم همکاری در فروش انتشار نمونه کتاب ها در رسانه خود است. با این کار افراد زیادی با کتاب آشنا می شوند و امکان خرید از طریق لینک شما بسیار بالا می رود.

تبلیغات بنری

گذاشتن بنرهای تبلیغاتی محصولات نیز روشی بسیار کاربردی برای بازاریابی اینترنتی است. برای این کار می توانید به پنل بازاریابی خود در بوکیاتو و سپس تبلیغات بنری مراجعه کنید و لینک بنرهای تبلیغاتی را برداشته و در رسانه خود منتشر کنید.

نوشتن مطالب مرتبط با محصول

در این روش شما مطالبی را پیرامون یک محصول می نویسید و در آخر نیز لینک خرید آن را قرار می دهید. مطالب شما می تواند معرفی یک کتاب باشد یا اینکه نقد و بررسی تخصصی کتاب باشد. هر چقدر مطالب شما کامل تر و به اصطلاح سئو تر باشند شانس بیشتری دارید که مطالب شما در موتورهای جستجو نشان داده شوند و در نتیجه بازدید بیشتری را جذب کنید.

همچنین اگر وبسایت یا وبلاگ برای انتشار محتوا ندارید می توانید در مجله بوکیاتو مطالب خود را نوشته و با نام خود منتشر کنید. این کار کاملا رایگان است. برای ثبت نام بعنوان نویسنده در مجله بوکیاتو فرم زیر را تکمیل نمایید.

[wpuf-registration]

[wpuf-login]

لطفا به این تجربه امتیاز دهید