یادگیری زبان انگلیسی با دیدن فیلم زبان اصلی از روش‌های موثر برای یادگیری زبان است که می‌تواند در افزایش دایره لغات و تقویت مهارت‌های شنیداری و گفتاری کاربردی باشد. در ادامه به بررسی این روش و چگونگی استفاده از آن برای یادگیری زبان انگلیسی می‌پردازیم.

انتخاب فیلم‌های مناسب:
برای یادگیری زبان انگلیسی با دیدن فیلم، باید فیلم‌هایی را انتخاب کرد که در سطح زبانی شما مناسب باشند. مثلا آموزش زبان با سریال فرندز گزینه فوق العاده است. انتخاب فیلم‌هایی با دشواری مناسب، برای شما کمک می‌کند تا در همان سطحی که هستید بهبود داشته باشید. همچنین فیلم‌هایی با موضوعات مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید تا بهتر و با لذت بیشتری بتوانید از آن‌ها بهره ببرید.

استفاده از زیرنویس:
با استفاده از زیرنویس، می‌توانید بهتر مفاهیم را درک کنید و کلمات جدید را یاد بگیرید. در ابتدا می‌توانید از زیرنویس فارسی استفاده کنید ولی در طولانی مدت، از زیرنویس انگلیسی استفاده کنید تا بیشتر به محاوره‌های زبان انگلیسی عادت کنید.

مشاهده برای یادگیری:
یکی از موارد مهمی که برای یادگیری زبان انگلیسی با دیدن فیلم باید در نظر داشته باشید این است که این کار را برای یادگیری انجام می‌دهید نه برای سرگرمی. بنابراین، بهتر است با دقت و تمرکز به فیلم نگاه کنید و سعی کنید کلمات جدید و عبارات را یادداشت کنید

لطفا به این تجربه امتیاز دهید
آزمون MSRT شهریور ۹۹ برگزار می شود
پیشنهاد مطلب